ROZVRH LEKCÍ A KURZŮ

Každé ÚTERÝ

17:00 - 17:50

CORE TRÉNINK

18:00 - 18:50

PILATES KURZ

19:00 - 19:50

PROBLÉMOVÉ PARTIE

Každý ČTVRTEK

17:00 - 17:50

KRUHOVÝ TRÉNINK

18:00 - 18:50

PILATES

19:00 - 19:50

BODYSTYLING

Každý PÁTEK

10:30 - 11:30

VENKOVNÍ INTERVALOVÝ TRÉNINK

CORE TRÉNINK

Core trénink je cvičení pro posílení středu těla, pomáhá předejít bolestem zad, zlepšuje stabilitu a koordinaci pohybu. Protáhnete svaly, které mají tendenci se zkracovat a posílíte svaly s tendencí k ochabování. Ke cvičení se často používají balanční pomůcky (válce, overbally apod).

HLAVNÍ VÝHODY: 

  • Odstraníte svalové dysbalance

  • Pomáhá předcházet bolestem zad

  • Cvičení je vhodné pro širokou veřejnost i pro sportovce

PILATES

Pilates metoda je jedním z nejúčinnějších a nejoblíbenějších fitness programů. Jde o kombinaci posilování a protahování v pomalejším tempu a vyžaduje soustředění na to, co děláte. Díky tomuto cvičení zdokonalíte držení těla, zploštíte bříško, vytvarujete si dlouhé a štíhlé nohy, ale také zklidníte mysl.

HLAVNÍ VÝHODY: 

  • Zlepšíte držení těla, rovnováhu i flexibilitu, odstraníte svalové dysbalance

  • Uvolníte tělo i mysl a budete se cítit vyrovnaně a spokojeně

  • Vhodné pro všechny, nezáleží na věku ani fyzické zdatnosti

  • Pravidelné cvičení Pilates Vám pomůže odstranit nebo zmírnit bolesti zad a kloubů
     

BODYSTYLING

Bodystyling je kombinace aerobního tréninku a tvarování postavy. V aerobním bloku nastartujete spalování přebytečných tuků díky jednoduché choreografii na motivující hudbu. Následně se zapotíte při účinně seřazených posilovacích cvicích a na závěr se protáhnete. Cviky jsou jednoduché a technicky snadno proveditelné s využitím drobných pomůcek (činky, gumičky apod.)

HLAVNÍ VÝHODY: 

  • Posílíte všechny svalové skupiny se zaměřením na problematické partie

  • Pravidelným cvičením dosáhnete vytvarování a zpevnění postavy

  • Zvýšíte si svalovou vytrvalost a budete se celkově cítit lépe

  • Jednoduché choreografie či sestavy, které zvládnou i začátečníci

PROBLÉMOVÉ PARTIE

Problémové partie je skupinové cvičení zaměřené na tvarování a zpevnění problémových partií žen – boky, stehna, hýždě a břicho. Lekce kombinuje posilování s intenzivním spalováním podkožního tuku.

HLAVNÍ VÝHODY: 

  • Pomůže vám shodit nadbytečné kilogramy a vytvarovat postavu

  • Pravidelným cvičením se vám výrazně zlepší kondice, zpevní zadeček a stehna, vytvaruje bříško a vyrýsují paže

  • Jednoduché a přitom velice efektivní cvičení pro každého

KRUHOVÝ TRÉNINK

Kruhový trénink je intenzivní forma cvičení, která kombinuje prvky aerobního cvičení a posilování.  Během lekce přecházíte v kruhu z jednoho stanoviště k druhému, na kterých posilujete střídavě různé části těla. Jakmile odcvičíte všechny, tak celý tréninkový okruh opakujete. Počet tréninkových kol je zpravidla 3-6.

 

HLAVNÍ VÝHODY:

  • Rovnoměrné posilování všech hlavních svalových skupin (celého těla)

  • Komplexní cvičení - trénujete vytrvalost, obratnost, výbušnost, sílu - ideální na hubnutí i zlepšení kondice

  • Vhodný pro všechny - náročnost si každý volí sám díky frekvenci vykonávání pohybu nebo volby zátěže (činky, gumy apod)

  • Velká úspora času oproti klasickému cvičení v sériích - nemusíte čekat i několik minut než se můžete pustit do další série, při dalším cviku totiž posilujete jinou svalovou skupinu, která je vždy odpočatá
     

VENKOVNÍ INTERVALOVÝ TRÉNINK

Intervalový trénink je program, kdy střídáte cvičení v maximální intenzitě, po kterém následuje odpočinek a čas na zotavení. To vše se několikrát opakuje. Tím se zrychlí metabolismus a vaše tělo bude spalovat tuky ještě dlouho po cvičení.

HLAVNÍ VÝHODY: 

  • Spálíte velké množství kalorií v krátkém čase

  • Ideální forma cvičení na hubnutí a tvarování postavy

  • Nastartováním metabolismu budete spalovat tuky až po dobu 48 hod po cvičení

  • Cvičení v přírodě na čerstvém vzduchu

PILATES KURZ PRO ZAČÁTEČNÍKY

Pilates metoda je jedním z nejúčinnějších a nejoblíbenějších fitness programů. Jde o kombinaci posilování a protahování v pomalejším tempu a vyžaduje soustředění na to, co děláte. Díky tomuto cvičení zdokonalíte držení těla, zploštíte bříško, vytvarujete si dlouhé a štíhlé nohy a zklidníte mysl.

Hlavní výhody:

  • Zlepšíte držení těla, rovnováhu i flexibilitu, odstraníte svalové dysbalance

  • Uvolníte tělo i mysl a budete se cítit vyrovnaně a spokojeně

  • Vhodné pro všechny, nezáleží na věku ani fyzické zdatnosti