NABÍDKA VEDENÝCH LEKCÍ

 

INTERVALOVÝ TRÉNINK / TABATA

Každé pondělí 19:00 - 19:55

Tabata je vysoce intenzivní intervalový trénink (HIIT), který se skládá ze 2 intervalů: 20 vteřin cvičení v maximální intenzitě a 10 vteřin přestávky. Tento cyklus se opakuje 8krát, takže trénujete dohromady 4 minuty. Pak následuje odpočinek a čas na zotavení  a vše se opakuje. Při Tabatě se zvýší rychlost metabolismu, a tím se zvýší potréninková spotřeba kyslíku po dobu až 48 hodin od skončení cvičení. To znamená, že vaše tělo bude i nadále spalovat tuky dlouho poté, co odejdete z fitness.

Hlavní výhody:

  • Spálíte velké množství kalorií v krátkém čase

  • Nastartováním metabolismu budete spalovat tuk až po dobu 48 hod po cvičení

  • Ideální forma cvičení na hubnutí a tvarování postavy

  • Je to makačka, je to mazec, ale když to dáte, budete se cítit skvěle

KRUHOVÝ TRÉNINK - POKROČILÍ

Každé úterý 19:00 - 19:55

Kruhový trénink je intenzivní forma cvičení, která kombinuje prvky aerobního cvičení a posilování na stojích určených speciálně pro ženy. Během lekce přecházíte v kruhu z jednoho stanoviště k druhému, na kterých posilujete střídavě různé části těla. Jakmile odcvičíte všechny, tak celý tréninkový okruh opakujete. Počet tréninkových kol je zpravidla 3-6.


Hlavní výhody:

  • Rovnoměrné posilování všech hlavních svalových skupin (celého těla)

  • Ideální cvičení jak na hubnutí, tak i zlepšení kondice

  • Velká úspora času oproti klasickému cvičení v sériích - nemusíte čekat i několik minut než se můžete pustit do další série, při dalším cviku totiž posilujete jinou svalovou skupinu, která je vždy odpočatá

  • Lekce není určena pro začátečníky

KRUHOVÝ TRÉNINK - ZAČÁTEČNÍCI

Každý čtvrtek 19:00 - 19:55

Kruhový trénink je intenzivní forma cvičení, která kombinuje prvky aerobního cvičení a posilování na stojích určených speciálně pro ženy. Během lekce přecházíte v kruhu z jednoho stanoviště k druhému, na kterých posilujete střídavě různé části těla. Jakmile odcvičíte všechny, tak celý tréninkový okruh opakujete. Počet tréninkových kol je zpravidla 3-6.

Hlavní výhody:

  • Rovnoměrné posilování všech hlavních svalových skupin (celého těla)

  • Ideální cvičení jak na hubnutí, tak i zlepšení kondice

  • Velká úspora času oproti klasickému cvičení v sériích - nemusíte čekat i několik minut než se můžete pustit do další série, při dalším cviku totiž posilujete jinou svalovou skupinu, která je vždy odpočatá

  • Jednoduché a zábavné cvičení s hudbou, které zvládnou i začátečníci

PROBLÉMOVÉ PARTIE / BODYSTYLING

Každou sobotu 11:00 - 11:55

Problémové partie / Bodystyling  je skupinové cvičení složené z dynamického zahřátí a následného účinného posilování s využitím váhy vlastního těla, drobných cvičebních pomůcek (gumičky, overbally, činky ...) nebo strojů. Cvičení je zaměřené hlavně na tvarování a zpevnění problémových partií žen – zadeček, stehna, břicho apod.  Nejedná se o složité choreografie, ale aerobní zahřátí na motivující hudbu, které nastartuje spalování přebytečných tuků. Následně se zapotíte při účinně seřazených posilovacích cvicích, které vytvarují problémové partie. Cviky jsou jednoduché a technicky snadno proveditelné.

Hlavní výhody:

  • Rovnoměrně formuje a zpevňuje svaly celého těla

  • Ideální cvičení jak na hubnutí, tak na zlepšení vytrvalostní síly

  • Vhodné pro zdravé jedince všech generací

  • Jednoduché a zábavné cvičení s hudbou, které zvládnou i začátečníci

FITIMO - Fitness pro ženy

777 868 222

FITIMO - Fitness pro ženy
Sofijské náměstí 3405/2 
143 00 Praha 4 - Modřany
(Do odvolání vstup pouze zadním vchodem ze dvora)

©2020 by Fitimo