shutterstock_301460609.jpg

NABÍDKA VEDENÝCH LEKCÍ

 

INTERVALOVÝ TRÉNINK / TABATA

Každé pondělí 19:10 - 20:05

Tabata je vysoce intenzivní intervalový trénink (HIIT), který se skládá ze 2 intervalů: 20 vteřin cvičení v maximální intenzitě a 10 vteřin přestávky. Tento cyklus se opakuje 8krát, takže trénujete dohromady 4 minuty. Pak následuje odpočinek a čas na zotavení  a vše se opakuje. Při Tabatě se zvýší rychlost metabolismu, a tím se zvýší potréninková spotřeba kyslíku po dobu až 48 hodin od skončení cvičení. To znamená, že vaše tělo bude i nadále spalovat tuky dlouho poté, co odejdete z fitness.

Hlavní výhody:

  • Spálíte velké množství kalorií v krátkém čase

  • Nastartováním metabolismu budete spalovat tuk až po dobu 48 hod po cvičení

  • Ideální forma cvičení na hubnutí a tvarování postavy

  • Je to makačka, je to mazec, ale když to dáte, budete se cítit skvěle

CORE TRÉNINK

Každé úterý 17:00 - 17:55

Core trénink je cvičení pro posílení středu těla, pomáhá předejít bolestem zad, zlepšuje stabilitu a koordinaci pohybu. Protáhnete svaly, které mají tendenci se zkracovat a posílíte svaly s tendencí k ochabování. 

Hlavní výhody:

  • Odstraníte svalové dysbalance

  • Pomůžete předcházet bolestem zad

  • Cvičení je vhodné pro širokou veřejnost i pro sportovce

KRUHOVÝ TRÉNINK - POKROČILÍ

Každé úterý 19:00 - 19:55

Kruhový trénink je intenzivní forma cvičení, která kombinuje prvky aerobního cvičení a posilování na stojích určených speciálně pro ženy. Během lekce přecházíte v kruhu z jednoho stanoviště k druhému, na kterých posilujete střídavě různé části těla. Jakmile odcvičíte všechny, tak celý tréninkový okruh opakujete. Počet tréninkových kol je zpravidla 3-6.


Hlavní výhody:

  • Rovnoměrné posilování všech hlavních svalových skupin (celého těla)

  • Ideální cvičení jak na hubnutí, tak i zlepšení kondice

  • Velká úspora času oproti klasickému cvičení v sériích - nemusíte čekat i několik minut než se můžete pustit do další série, při dalším cviku totiž posilujete jinou svalovou skupinu, která je vždy odpočatá

PILATES (UZAVŘENÝ TŘÍMĚSÍČNÍ KURZ)

Každé pondělí 18:00 -18:55 a středa 12:00 - 12:55

Pilates metoda je jedním z nejúčinnějších a nejoblíbenějších fitness programů. Jde o kombinaci posilování a protahování v pomalejším tempu a vyžaduje soustředění na to, co děláte. Díky tomuto cvičení zdokonalíte držení těla, zploštíte bříško, vytvarujete si dlouhé a štíhlé nohy a zklidníte mysl.

Hlavní výhody:

  • Zlepšíte držení těla, rovnováhu i flexibilitu, odstraníte svalové dysbalance

  • Uvolníte tělo i mysl a budete se cítit vyrovnaně a spokojeně

  • Vhodné pro všechny, nezáleží na věku ani fyzické zdatnosti

KRUHOVÝ TRÉNINK - ZAČÁTEČNÍCI

Každý čtvrtek 17:00 - 17:55

Kruhový trénink je intenzivní forma cvičení, která kombinuje prvky aerobního cvičení a posilování na stojích určených speciálně pro ženy. Během lekce přecházíte v kruhu z jednoho stanoviště k druhému, na kterých posilujete střídavě různé části těla. Jakmile odcvičíte všechny, tak celý tréninkový okruh opakujete. Počet tréninkových kol je zpravidla 3-6.

Hlavní výhody:

  • Rovnoměrné posilování všech hlavních svalových skupin (celého těla)

  • Ideální cvičení jak na hubnutí, tak i zlepšení kondice

  • Velká úspora času oproti klasickému cvičení v sériích - nemusíte čekat i několik minut než se můžete pustit do další série, při dalším cviku totiž posilujete jinou svalovou skupinu, která je vždy odpočatá

  • Jednoduché a zábavné cvičení s hudbou, které zvládnou i začátečníci

BODYSTYLING

Každý čtvrtek 19:00 - 19:55

Bodystyling je kombinace aerobního tréninku a tvarování postavy. V aerobním bloku nastartujete spalování přebytečných tuků díky jednoduché choreografii na motivující hudbu. Následně se zapotíte při účinně seřazených posilovacích cvicích a na závěr se protáhnete. Cviky jsou jednoduché a technicky snadno proveditelné s využitím drobných pomůcek (činky, gumičky...)

Hlavní výhody: 

  • Posílíte všechny svalové skupiny se zaměřením na problematické partie

  • Pravidelným cvičením dosáhnete vytvarování a zpevnění postavy

  • Zvýšíte si svalovou vytrvalost a budete se celkově cítit lépe

  • Jednoduché choreografie či sestavy, které zvládnou i začátečníci

PROBLÉMOVÉ PARTIE

Každou sobotu 11:00 - 11:55

Problémové partie je skupinové cvičení zaměřené na tvarování a zpevnění problémových partií žen – boky, stehna, hýždě a břicho. Lekce kombinuje posilování s intenzivním spalováním podkožního tuku.

Hlavní výhody:

  • Pomůže vám shodit nadbytečné kilogramy a vytvarovat postavu

  • Pravidelným cvičením se vám výrazně zlepší kondice, zpevní zadeček a stehna, vytvaruje bříško a vyrýsují paže

  • Jednoduché a přitom velice efektivní cvičení pro každého

FITIMO - Fitness pro ženy

777 868 222

FITIMO - Fitness pro ženy
Sofijské náměstí 3405/2 
143 00 Praha 4 - Modřany
(vstup přes restauraci JARO)

  • Facebook
  • Instagram

©2020 by Fitimo